- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 24 ژوئن 2026
- کد خبر 41759
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، حیدر دشتی پور مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان ایلام افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ هزار و ۸۰۸ نفر از مرز مهران تردد کردهاند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۴۰۱ نفر خروجی و ۲ هزار و ۴۰۷ نفر ورودی بودهاند.
تردد بیش از ۱۳۱ هزار زائر از مرز مهران در ماه محرم
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان ایلام ادامه داد: با نزدیک شدن به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، روند تردد زائران از مرز مهران افزایش یافته و از ساعت صفر بامداد تا ساعت هشت صبح امروز نیز حدود چهار هزار نفر از این مرز عبور کردهاند.
دشتیپور همچنین از اختصاص موقت پایانه مسافربری شهید رئیسی (برکت) برای پارک خودروهای شخصی زائران خبر داد و گفت: این اقدام با هدف رفاه حال زائران و کاهش بار ترافیکی در مسیر منتهی به پایانه مرزی شهید سلیمانی انجام شده است.
وی با اشاره به آمادگی کامل زیرساختها و عوامل اجرایی مستقر در مرز مهران تصریح کرد: تمهیدات لازم برای خدماترسانی به زائران اندیشیده شده و تردد از این مرز بینالمللی به صورت روان و بدون مشکل در حال انجام است.



