×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : سه‌شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
ساز وکارهای مقابله با قاچاق کالا و ارز تقویت شود/ خروج دام از استان بدون مجوز ممنوع است

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در نشست ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز استان، ضمن قدردانی از مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای اجرای مصوبات نشست قبلی این ستاد، افزود: نظارت‌ها بر مقابله با قاچاق کالا و ارز باید استمرار داشته باشد تا شاهد محدود شدن فعالیت قاچاقچیان باشیم.

محمد سبحان حسنی  در نشست ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز استان , خبرنگار مریم بالوی فیلی

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: قاچاق تبعات مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دارد به همین دلیل مقابله با آن بسیار حائز اهمیت است و در این راستا ضرورت دارد همه دستگاه‌های اجرایی به تکالیف خود در این راستا عمل کنند.

حسنی در ادامه خواستار تشدید نظارت‌ها شد و تاکید کرد: باید تمامی مبادی قاچاق در استان مسدود و با جدیت با قاچاقچیان برخورد قانونی شود.

وی به قاچاق سوخت اشاره کرد و گفت: ماشین‌آلات سنگین که بارنامه ندارد و با هدف سوخت قاچاق فعالیت می کنند برای مقابله با آنان باید گشت مشترک فعال شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به اشاره به وضعیت گمرگ و پایانه مهران، افزود: با پیگیری‌های انجام شده مشکلات در پایانه مرزی از جمله سیم‌کارت فروشی خارج از عُرف برچیده و سامانه بلیط فروشی راه اندازی و گمرگ مهران ساماندهی شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تاکید بر جلوگیری از خروج دام از استان، گفت: خروج هر گونه دام از استان به جز موارد استثنا ممنون و باید هر خروج دام با مجوز دامپزشکی و عشایری انجام شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.