- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 11 دی 1402 ساعت 12:02
- کد خبر 16852
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، مجید برنگی در جلسه کمیته سلامت اداری شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: متولیان امر پاسخگویی به شکایات باید بدانند مسولیت یکی از مهم ترین فرآیند های رشد و توسعه سازمان بر عهده آن هاست چرا که هر شاکی می تواند منعکس کننده یک نقص یا یک ایراد در شیوه اداره سیستم باشد یا با طرح پیشنهاد امکان بهره وری بیشتر را برای مدیران و تصمیم گیران سازمان فراهم می سازد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سلامت اداری توجه به گلوگاه های فساد و جزئیات کوچک است افزود: صنعت برق به عنوان پیش قراول خدمت به مردم باید الگوی سلامت نفس و منزه از هر گونه تخلف باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام نیز با تقدیر از حضور مدیرکل بازرسی توانیر در استان بیان کرد: این شرکت در حوزه سلامت اداری در دو سال اخیر کارهای اساسی را انجام داده و از جمله آن ها می توان به تغییر فرایند های سنتی خرید به سیستم های الکترونیکی، اهتمام به خرید فقط از طریق سامانه دولت و اصلاح سیستم حمل و نقل اشاره کرد.
ناصری اظهار داشت: در حوزه پاسخگویی هم اقدامات خوبی انجام شده است و در این حوزه نیز باید به برگزاری برنامه های مدون و منظم ملاقات مردمی در دوشنبه های هر هفته، برگزاری چهار دوره میز خدمت در نماز جمعه، برگزاری نشست های حضوری و مجازی با اصحاب رسانه و نیز کسب رتبه برتر حوزه رضایتمندی مردم در جشنواره شهید رجایی امسال اشاره کرد.