×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵
برگزاری همایش مدیریت مصرف برق با حضور بانوان شاغل ادارات مهران

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، حجت اله عسکری روز سه شنبه در همایش آموزشی مدیریت مصرف برق ویژه بانوان ادارات که در محل سالن همایش‌های فرمانداری مهران برگزار شد، اظهارداشت: مدیریت مصرف برق در منازل کاملاً در اختیار بانوان است که با رعایت برخی نکات می‌توانند منجر به کاهش مصرف برق شوند.

وی افزود: مدیریت مصرف برق به هیچ وجه به معنای عدم مصرف برق نیست بلکه به معنای این است که مصرف برق را مدیریت کرد و با خودداری از استفاده بی رویه برق در زمان‌های پیک میزان مصرف را کنترل کرد.

مدیر برق مهران یادآور شد: رعایت نکاتی هر چند کوچک از جمله خاموش کردن لامپ‌های اضافه، خودداری از روشن کردن جارو برقی، اتو، ماشین لباس شویی در زمان پیک مصرف بازدهی مطلوبی در کاهش میزان استفاده دارد.

عسکری با تاکید بر مصرف صحیح و صرفه جویی در ادارات بیان کرد: باید با مدیریت مصرف برق دقت بیشتری در میزان استفاده داشت تا از فشار بر سیستم برق پیشگیری شود و در عین شاهد خاموشی‌ها نباشیم

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.