- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 10 جولای 2024
- کد خبر 21584
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، علی عباس شفیعی روز چهارشنبه اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم تا ساعت ۲۴ شب گذشته بیش از ۳۰ هزار نفر از مرز مهران تردد داشتهاند.
وی تصریح کرد: از شب گذشته تاکنون نیز حدود ۱۷ هزار نفر از زائران عتبات عالیات از طریق مرز بینالمللی مهران وارد کشور عراق شدهاند.
فرماندار مهران با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد زوار در پایانه مرزی فراهم شده است، ابراز کرد: با توجه به افزایش دما و گرمای هوا، از زائران درخواست میشود که در ساعات خنک روز برای تردد اقدام کنند.


