- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 26 جولای 2024
- کد خبر 21954
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، مجید بگلریان روز جمعه اظهار کرد: با موافقت استاندار ایلام ساعت کاری ادارات این استان در روزهای شنبه ششم و یکشنبه هفتم تیرماه به دلیل افزایش دمای هوا و شدت گرما به میزان ۲ ساعت کاهش یافت.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام با بیان اینکه کاهش ساعت کاری ادارات در این استان به دلیل گرمای هوا و مدیریت مصرف برق است، افزود: ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک ها در روزهای شنبه و یک شنبه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: ساعت فعالیت دستگاههای امدادی و خدمات رسان در روزهای ذکر شده تغییر نخواهد یافت و روال عادی خواهد داشت.
براساس پیش بینی های هواشناسی، مناطق مختلف استان ایلام شاهد افزایش دمای هوا در روزهای شنبه و یکشنبه خواهد بود.


