×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵
جابجایی نیروها به پویایی سیستم‌ها کمک می‌کند/دغدغه ما استفاده حداکثری از نیروهای استانداری است

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، دکتر احمد کرمی استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۱۸ دی‌ماه در آیین تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام، مدیرکل اداری و مالی استانداری ایلام و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام با بیان اینکه با تغییر دولت، گفتمان و رویکردها در چارچوب برنامه‌های نظام تغییر می‌کند، اظهار داشت: جابجایی نیروها به پویایی سیستم‌ها کمک می‌کند.

وی با تاکید بر استفاده از نیروهای درون سازمانی در مسئولیت‌ها و جایگاه‌های مدیریتی استانداری، یادآورشد: دغدغه ما استفاده حداکثری از نیروهای استانداری است و امروز نیز سه نیروی توانمند وزارت کشوری وظیفه خطیر مدیریت خود را به سه نیروی دیگر توانمند از بدنه وزارت کشور و استانداری واگذار کردند.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: مجموعه دولت چهاردهم در استان برای تحقق اهداف بالادستی و برنامه‌های نظام و انقلاب با تمام توان تلاش خواهد کرد.

استاندار ایلام یادآورشد: عمر مدیریت زودگذر است و خدمت به خلق خداوند بسیار ارزشمند است و همه ما باید در این عرصه ثابت‌قدم باشیم.

دکتر کرمی در پایان با قدردانی از خدمات ارزنده نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام، فیضی مدیرکل اداری و مالی استانداری ایلام و صحرایی مدیر روابط عمومی و امور بین المللی استانداری ایلام قدردانی و برای آقایان کریمی، محمدزاده و نیکوکار در مسئولیت‌های جدید آرزوی موفقیت کرد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.