×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵
مرز مهران فرصت مغتنمی را برای بهره گیری نیازمندان از کمک های زائران عتبات فراهم نموده است

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، ناصر مرادی پویانی در دیدار با امام جمعه مهران بیان کرد: کمیته امداد استان امسال نیز در ایام اربعین توانست با استقرار پایگاه های جمع آوری صدقات زائران اربعین و عتبات عالیات وجوهات قابل توجهی را برای کاستن از مشکلات نیازمندان و مددجویان جمع آوری نماید.

وی افزود: چنین موفقیتی مدیون همکاری دستگاه‌های اجرایی در مهران و خصوصاً همکاری و حمایت های خوب امام جمعه این شهرستان بود.

امام جمعه مهران نیز در این دیدار با برشمردن فضائل ماه رجب گفت: ماه‌های رجب،شعبان و رمضان فرصتی بسیار مغتنم برای خودسازی هستند.

حجت الاسلام امینی افزود: کمیته امداد در ایام اربعین علاوه بر دریافت وجوهات زائران، امسال خدمات کم نظیری را هم به زائران اربعین ارائه داد که شایسته‌ی تقدیر است.

وی افزود: این نهاد در حوزه خدمت رسانی به نیازمندان شهرستان مهران منشأ خدمات کم نظیر و متنوعی بوده است.در این آیین که قائم مقام و معاون توسعه مشارکت‌های مردمی امداد استان حضور داشتند از امام جمعه مهران بخاطر مشارکت در فعالیتهای اربعین این نهاد تقدیر شد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.