×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : سه‌شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
پیشگامی آب و فاضلاب استان ایلام در پویش “دو درجه کاهش دما” با عایق کاری تاسیسات و نصب دماسنج های دیجیتال

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، محمد محمدی با اعلام این خبر گفت: در پویش ملی “دو درجه کاهش دما”، شرکت آبفا استان ایلام نیز همچون سایر اقشار مردم با اهتمام ویژه پیشگام در اجرای آن شد.

وی افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده، کاهش ۲ درجه ای دمای محیط‌های اداری این شرکت در دستور کار قرار گرفته و از کارکنان خواسته شد تا علاوه بر مشارکت در متناسب سازی دما در اماکن شرکت آبفا نسبت به اقناع سازی خانواده های خود اقدام لازم را بعمل آورده تا از این طریق مجموعه آبفای ایلام نیز در حفظ منابع انرژی کشور سهیم باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با بر شمردن اقدامات موثر آبفا برای کاهش مصرف انرژی افزود: این شرکت علاوه بر حذف سه ایستگاه پمپاژ آب در برخی محلات شهر ایلام و تغییر به آبرسانی بصورت ثقلی که تاثیر بسزایی به کاهش مصرف برق دارد، با صرف هزینه ۱۵۰ میلیون تومانی نسبت به عایق کاری تاسیسات، پنجره ها و همچنین نصب دماسنج های دیجیتال در ساختمان های شرکت آبفا و واحدهای تابعه آن در سراسر استان به جهت رعایت و جلوگیری از افزایش دمای محیط اقدام نمود.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.