×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵
سرپرستان جدید حراست و بازرسی دانشگاه علوم پزشکی ایلام معارفه شدند

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، دکتر«عباس قیصوری» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، در این مراسم اظهار کرد: «حمید الی آبادی» از پیشکسوتان دانشگاه و از ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس است که با اخلاص تمام هم در زمان جنگ وهم در زمان خدمت در دانشگاه از همه نظر برای ما الگو بوده‌اند و خواهند بود و قدردان زحمات ایشان هستیم و باید از تجربیات وی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: آقای دکتر «مصطفی علی‌رحمی» که به عنوان سرپرست مدیریت حراست منصوب شده یکی از نیروهای متخصص در حوزه نظارتی بوده که تجربیات یک دوره مدیریت حراست و بازرسی را در کارنامه‌ی خود دارد و امیدواریم با تلاش و شفاف سازی کار خود را با تلاش مضاعف ادامه دهد.

قیصوری تأکید کرد: دکتر شعبانی به عنوان سرپرست جدید مدیریت بازرسی، نیز جایگاه مسولیت خطیری را پذیرفتید که انتظار می‌رود با قاطعیت و بدون تعارف هرجا تخلفی مشاهده کردند ، برخورد نمایند.

«حمید آلی‌آبادی» مدیر سابق حراست دانشگاه نیز با آرزوی عاقبت به‌خیری برای همه ، اظهار کرد: در طول دوران دفاع مقدس و خدمت در دانشگاه برای نظام تمام توان خود را به کار گرفتم و سعی کردم به مردم خدمت کنم و در مدتی که بار مسئولیت حراست را برعهده داشتم نهایت تلاش خود را کردم که در عین رعایت قانون، شأن وحرمت همکاران حفظ شود.

وی تصریح کرد: حراست جایی است که باید ضمن رعایت قانون ، با ظرافت کار کرد و کار مردم را به بهترین نحو انجام داد و در پیشرفت اهداف سازمانی قدم برداشت.

دکتر «مصطفی علی‌رحمی» سرپرست جدید مدیریت حراست دانشگاه نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد دکتر قیصوری، سرپرست دانشگاه ، اظهار کرد: از آقای آلی‌آبادی که در دوران مسوولیت حراست زحمات زیادی کشیدند تشکر می‌کنم و با توجه به پذیرش مسئولیت حساس حراست انتظار همکاری و همدلی از کلیه حوزه ها را دارم و امیدوارم با دعای خیر شما بتوانم در راه خدمت به مردم و همکاران قدم بر دارم.

دکتر «مهدی شعبانی» سرپرست جدید مدیریت بازرسی دانشگاه نیز اظهار کرد: بابت اعتماد سرپرست دانشگاه تشکر میکنم و با تمام توان تلاش خواهم کرد که بتوانم در جهت رفع مشکلات و پیشبرد اهداف سلامت گام بردارم.

در پایان دکتر «احسان نظری» مشاور اجرایی و دبیر هیات امنای دانشگاه به نمایندگی از همکاران از خدمات ارزنده «حمید آلی‌آبادی» در دوران تصدی مدیریت حراست تقدیر و تشکر کرد و برای آقای دکتر «علی رحمی» سرپرست جدید حراست و آقای دکتر مهدی شعبانی مدیر جدید بازرسی دانشگاه آرزوی موفقیت نمود.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.