- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 23 ژانویه 2025
- کد خبر 23680
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، «دکتر فرزاد اسفندیاری» در گفت و گو با خبرنگار نودادامروز با تقدیر از کارکنان دانشگاه در برگزاری امتحانات دیماه، اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی باشکوهی در نیمسال گذشته در برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی داشتیم و حضور انجمن های دانشجوی وکانون ها در برنامه ها پر رنگ بود.
وی افزود: حضور بی سابقه دانشجویان در جشن روز دانشجو نشان از اثر گذاری برنامه های فرهنگی برگزار شده داشت که مسئولیت ما را سنگین تر می نماید.
رئیس دانشگاه پیام نور مهم ترین نیاز دانشگاه را تخصیص اعتبار برای تکمیل سالن آمفی تئاتر دانشگاه دانست و گفت: این سالن تاکنون ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته که از استاندار محترم تقاضای مساعدت داریم به این دلیل که ما فقط یک سالن جلسات برای پوشش برنامه های فرهنگی داریم که پیگیری های لازم در حال انجام است.
اسفندیاری در ادامه بیان کرد: کانون ها وانجمن های دانشجویی امسال با رشد و جهش زیادی داشته اند که از همکاران محترم فرهنگی جهت برنامه ریزی این امر مهم تقدیر می شود.
وی اضافه کرد: اربعین امسال عملکرد ستاد اربعین دانشگاه پیام نور ایلام و همکاران گرامی درخشان بود همکاران اداری ،علمی و دانشجویان سنگ تمام گذاشتند.
وی گفت: اعتبار فرهنگی دانشگاه محدود است ولی ما در اجرای برنامه های فرهنگی از همه ظرفیت ها باید استفاده کنیم بیش از ۳۶۶نفر از دانشجویان در اردوی راهیان نور امسال ثبت نام کرده اند نیاز به مساعدت دستگاههای ذیربط در اعزام حداکثری ثبت نام کنندگان هستیم.
رئیس دانشگاه پیام نور افزود:در جشنواره های سه گانه کشوری (رویش ،نشریات و حرکت )درسال های گذشته حائز رتبه های برتر در سطح کشور بوده ایم انتظار داریم امسال نیز دانشجویان ما دراین جشنواره ها افتخار آفرینی کنند.
اسفدیاری از همه بخش های دانشگاه دفتر نهاد رهبری، مدیریت فرهنگی ،بسیج اساتید، بسیج کارکنان، بسیج دانشجویی، انجمن های دانشجویی بخاطر همکاری و هماهنگی واجرای برنامه های فرهنگی کیفی و اثربخش تشکر و قدردانی کرد.


