- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 11 آگوست 2025
- کد خبر 33940
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، دکتر احمد کرمی استاندار ایلام و رئیس ستاد اربعین استان روز دوشنبه در نشست قرارگاه حملونقل جادهای اربعین، با تأکید بر استمرار بازدیدهای سرزده از نحوه خدماترسانی به زائران در تمامی حوزهها، اظهار داشت: مهمترین هدف ستاد اربعین، رضایتمندی زائران است و باید همه دستگاهها برای تحقق این هدف، تمام ظرفیت خود را بهکار گیرند.
رضایت مندی زائران مهم ترین هدف ستاد اربعین است
مکاتبه با استانداران کلانشهرها برای تأمین اتوبوس در پایانه شهید رئیسی
لزوم افزایش ایستگاههای پلیس در مسیرهای مواصلاتی استان
تأکید بر تأمین ناوگان حملونقل و نظارت بر نرخها
کرمی با اشاره به اولویتهای ستاد، تأکید کرد: تأمین بهموقع ناوگان حملونقل عمومی و نظارت دقیق بر نرخهای مصوب در پایانهها از جمله اقدامات ضروری در ایام اربعین است.» وی افزود: «مواکب مستقر در پایانه شهید رئیسی عملکرد مطلوبی در ارائه خدمات دارند و در حال تقویت و توسعه هستند.
توجه به رفاه رانندگان و تأمین اتوبوس از کلانشهرها
استاندار ایلام با اشاره به اهمیت نقش رانندگان در جابجایی زائران، خاطرنشان کرد: اسکان و تغذیه رانندگان بهعنوان عاملان اصلی حملونقل زائران مورد توجه قرار گرفته و در همین راستا، مکاتبات لازم با استانداران کلانشهرهایی که بیشترین تردد را از پایانه شهید رئیسی دارند، انجام شده است تا نسبت به تأمین اتوبوسهای مورد نیاز اقدام کنند.
توصیه به توقف در مسیر بازگشت برای افزایش ایمنی
کرمی در پایان با تأکید بر اهمیت ایمنی در مسیر بازگشت زائران، بیان داشت: مسافران و رانندگان باید در مسیر بازگشت به شهرهای خود، توقفهای لازم را داشته باشند تا با ایمنی کامل به مقصد برسند.



