- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 22 ژانویه 2026
- کد خبر 38731
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، این جلسه با حضور دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق سوخت، مدیر منطقه، رئیس اداره پیشگیری عرضه خارج از شبکه و مقابله با قاچاق سوخت، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان، رؤسای حراست و بازرسی منطقه، نمایندگان ادارات راهداری و حمل و نقل جادهای، جهاد کشاورزی و سازمان صنعت و معدن و تجارت در روز یک شنبه ۲۸دیماه در محل سالن کنفرانس منطقه برگزار شد.
برگزاری نهمین نشست کارگروه اصلی پیشگیری و مقابله با عرضه خارج از شبکه سوخت در ایلام
احدی افزود: در این جلسه در خصوص بررسی و تخصیص سوخت مازاد به سهمیه معادن بیتومین استان، بررسی نحوه تخصیص سوخت به ماشین آلات درون شهری وبالای ۴۰۰تن، تعیین تکلیف نحوه تخصیص سوخت به تراکتورهای فاقد دستگاه پیمایش، تعیین تکلیف درخواستهای سوخت دستگاههای متولی در ایام تعطیلات و پایان قراردادها، وضعیت تخصیص سوخت به ماشین آلات سیار غیر پروژه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه با مشارکت اعضای کارگروه، راهکارهای پیشنهادی در خصوص مبارزه جدی با قاچاق فرآوردههای نفتی یارانهای و برگزاری جلسات آموزشی، راستی آزمایی خانوارهای نفت سفید سوز عشایر، نحوه تخصیص سوخت به تراکتورهای فاقد دسنگاه پایش، دوگانه سوز شدن ۲۰درصد از نانوایی های استان در راستای اجرای موثر پدافند غیر عامل مورد تصویب اعضا قرار گرفت.
مدیر منطقه ایلام در پایان بر همکاری و هماهنگی میان سازمانهای متولی جهت نظارت مؤثر بر جایگاههای عرضه سوخت و مصرفکنندگان حوزههای کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت، تولید و خدمات تأکید کرد.



