×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵
برگزاری نهمین نشست کارگروه اصلی پیشگیری و مقابله با عرضه خارج از شبکه سوخت در ایلام

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، این جلسه با حضور دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق سوخت، مدیر منطقه، رئیس اداره پیشگیری عرضه خارج از شبکه و مقابله با قاچاق سوخت، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان، رؤسای حراست و بازرسی منطقه، نمایندگان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی و سازمان صنعت و معدن و تجارت در روز یک شنبه ۲۸دی‌ماه در محل سالن کنفرانس منطقه برگزار شد.

برگزاری نهمین نشست کارگروه اصلی پیشگیری و مقابله با عرضه خارج از شبکه سوخت در ایلام

برگزاری نهمین نشست کارگروه اصلی پیشگیری و مقابله با عرضه خارج از شبکه سوخت در ایلام , مریم بالوی فیلی خبرنگار نودادامروز

احدی افزود: در این جلسه در خصوص بررسی و تخصیص سوخت مازاد به سهمیه معادن بیتومین استان، بررسی نحوه تخصیص سوخت به ماشین آلات درون شهری وبالای ۴۰۰تن، تعیین تکلیف نحوه تخصیص سوخت به تراکتورهای فاقد دستگاه پیمایش، تعیین تکلیف درخواست‌های سوخت دستگاه‌های متولی در ایام تعطیلات و پایان قراردادها، وضعیت تخصیص سوخت به ماشین آلات سیار غیر پروژه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه با مشارکت اعضای کارگروه، راهکارهای پیشنهادی در خصوص مبارزه جدی با قاچاق فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای و برگزاری جلسات آموزشی، راستی آزمایی خانوارهای نفت سفید سوز عشایر، نحوه تخصیص سوخت به تراکتورهای فاقد دسنگاه پایش، دوگانه سوز شدن ۲۰درصد از نانوایی های استان در راستای اجرای موثر پدافند غیر عامل مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

مدیر منطقه ایلام در پایان بر همکاری و هماهنگی میان سازمان‌های متولی جهت نظارت مؤثر بر جایگاه‌های عرضه سوخت و مصرف‌کنندگان حوزه‌های کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت، تولید و خدمات تأکید کرد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.