×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵
نصب ۶۰ هزار چراغ ال ای دی فوق کم‌ مصرف در استان ایلام

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، ولی‌الله ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از اجرای طرح گسترده نوسازی روشنایی معابر شهری و نصب ۶۰ هزار چراغ «ال‌ ای‌ دی» (LED) فوق کم‌مصرف در استان خبر داد و گفت: این اقدام گامی مؤثر در بهبود مبلمان شهری، ارتقای زیرساخت‌های روستایی، مدیریت مصرف انرژی و حفظ محیط زیست است.

نصب ۶۰ هزار چراغ ال ای دی فوق کم‌ مصرف در استان ایلام

نصب ۶۰ هزار چراغ ال ای دی فوق کم‌ مصرف در استان ایلام , مریم بالوی فیلی خبرنگار نودادامروز

ناصری  با بیان این که ارتقای کیفیت روشنایی معابر یکی از اولویت‌های اصلی این شرکت است، اظهار کرد: تاکنون در اجرای این طرح حدود ۲۰ هزار دستگاه چراغ «ال ای دی» فوق کم‌مصرف به اعتبار ۸۰ میلیارد تومان با توان‌های گوناگون در معابر استان نصب شده است .

وی در تشریح ابعاد اجرای این طرح افزود: سهم عمده این چراغ‌ها مربوط به لامپ‌های ۳۰، ۵۰، ۷۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ وات بوده که با هدف کاهش مصرف برق و بهبود روشنایی معابر شهری نصب شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام تاکید کرد: نصب ۴۴ هزار دستگاه چراغ از این مجموعه توسط سرمایه‌گذار از محل طرح‌های بهینه سازی مصرف انجام خواهد شد که با اجرای آن میزان انتشار دی‌اکسیدکربن حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: این کار نقش موثر و بسزایی در کاهش آلاینده‌های گلخانه‌ای، حفظ محیط زیست و ارتقای کیفیت هوای شهری ایفا می‌کند.

ناصری با اشاره بر نقش فناوری «ال ای دی» در تحقق اهداف توسعه پایدار انرژی گفت: استفاده از این چراغ‌ها ضمن صرفه‌جویی قابل‌توجه در مصرف برق، سبب افزایش طول عمر تجهیزات و کاهش فرسودگی و یا سوختن لامپ‌ها می‌شود.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.