- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 18 فوریه 2026
- کد خبر 39691
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ،ولیالله ناصری با اعلام این خبر گفت: به دنبال وصول گزارش محرمانه و نیز بررسی های فنی از رفتار بار مصرفی در محدوده اظهار شده و اخذ مجوز قضایی، 29 دستگاه ماینر در ملکشاهی کشف و ضبط شد.
کشف 29 دستگاه ماینر غیرمجاز در استان ایلام
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام ضمن تقدیر از همکاری دستگاه های امنیتی به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) ،فرماندهی انتظامی و پلیس امنیت اقتصادی، تصریح کرد: سوداگران انرژی که سرمایههای این مملکت را قاچاق می کنند، بی شک به منافع جامعه لطمه جبران ناپذیری می زنند.
وی تصریح کرد: یکی از دلایل محدودیت های حاضر وجود دستگاه های استخراج غیر مجاز رمز ارز است و برق آشام ها باعث خسارات فراوان به شبکه و مردم می شوند.
ناصری تأکید کرد: شهروندان می توانند هرگونه اطلاعات از ماینرهای غیرمجاز را به شماره ۳۰۰۰۵۱۲۱ پیامک کنند و با حفظ محرمانگی اطلاعات آنها، اطلاعات خود را درسایت www.tavanir.org.ir ثبت کنند.



