- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 27 اسفند 1403 ساعت 10:36
- کد خبر 27511
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ،محمد محمدی با تأکید بر اهمیت نظرسنجیها در بهبود مستمر خدمات، هدف از اجرای این طرح را ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشترکین عنوان کرد و افزود: ما در شرکت آب و فاضلاب استان، همواره به دنبال شناسایی نقاط ضعف و قوت خود هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم عزیز استان ارائه دهیم.
وی افزود: این نظرسنجی شامل بررسی جنبههای مختلف خدمات از جمله سرعت و دقت در ارائه خدمات، دسترسی آسان به کارکنان، در اختیار داشتن اطلاعات مورد نیاز، کاهش و حذف بوروکراسی اداری، نحوه برخورد کارکنان، کارایی و تخصص کارکنان، امکانات و تجهیزات شرکت، انجام خدمات در موعد مقرر، بهداشت و پاکیزگی محیط شرکت، و کیفیت آب (از نظر بو، رنگ و مزه) بوده است.
وی خاطرنشان ساخت: در این نظرسنجی، دلایل مراجعه مشترکین به شرکت نیز مورد بررسی قرار گرفت که شامل درخواستهای مربوط به واحدیکردن، انشعاب کنتور آب و فاضلاب، خرابی کنتور، قسطیکردن هزینهها، عدم تحویل قبض و حوادث مربوط به آب و فاضلاب میشد.
محمدی در ادامه با اشاره به مشارکت ۴۱۰ نفر از مشترکین در این نظرسنجی، به مشارکت ۶۴ درصدی مردان و ۳۶ درصدی زنان افزود: ۵۸ درصد از نمونه آماری را افراد در بازه سنی ۳۱ تا ۶۰ سال تشکیل میدادند و ۶۹ درصد دارای تحصیلات دیپلم، کاردانی و لیسانس بودند. همچنین، ۴۸ درصد از شرکتکنندگان شاغل در بخش خصوصی یا دارای شغل آزاد بودند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام در پایان خاطرنشان کرد: نتایج این نظرسنجی نشاندهنده تلاشهای بیوقفه همکاران ما در جهت ارتقای خدمات و جلب رضایت مشترکین است. میانگین رضایتمندی از تمامی مولفههای بررسی شده، ۷۹ درصد بوده که نشاندهنده عملکرد مثبت شرکت در این زمینه است.