- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 16 سپتامبر 2025
- کد خبر 35015
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، محمدجواد خانزادی مدیرکل امور عشایر استان ایلام اظهار کرد: طی دو سال گذشته، بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال برای نوسازی ناوگان حملونقل این ادارهکل هزینه شده است.
ناوگان حمل و نقل عشایر ایلام با ۴۵۰ میلیارد ریال نوسازی شد
وی افزود: این اقدام با هدف ارتقای خدماترسانی به جامعه عشایری، بهویژه در حوزه آبرسانی سیار و بهسازی راههای عشایری انجام شده است.
ارتقای زیرساختها برای پایداری تولید عشایری
به گفته مدیرکل امور عشایر ایلام، جامعه عشایری نقش مهمی در تأمین امنیت غذایی کشور دارد و سهم قابل توجهی از تولید گوشت قرمز، فرآوردههای دامی و لبنی را به خود اختصاص داده است.
وی عنوان کرد: بهسازی زیرساختهای مورد نیاز این جامعه، بهویژه در حوزه حملونقل، ضرورتی انکارناپذیر است.
کاهش هزینهها و افزایش بهرهوری با نوسازی ناوگان
مدیرکل امور عشایر استان افزود: بهبود وضعیت حملونقل در مناطق عشایری نهتنها موجب کاهش هزینههای جاری میشود، بلکه نقش مؤثری در پایداری تولید، افزایش بهرهوری و بهبود کیفیت زندگی و فعالیتهای اقتصادی عشایر ایفا خواهد کرد.



