×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵
طی دوسال گذشته ناوگان حمل‌ و نقل عشایر ایلام با ۴۵۰ میلیارد ریال نوسازی شد

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، محمدجواد خانزادی مدیرکل امور عشایر استان ایلام اظهار کرد: طی دو سال گذشته، بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل این اداره‌کل هزینه شده است.

ناوگان حمل‌ و نقل عشایر ایلام با ۴۵۰ میلیارد ریال نوسازی شد

ناوگان حمل‌ و نقل عشایر ایلام با ۴۵۰ میلیارد ریال نوسازی شد , مریم بالوی فیلی خبرنگار نودادامروز

وی افزود: این اقدام با هدف ارتقای خدمات‌رسانی به جامعه عشایری، به‌ویژه در حوزه آبرسانی سیار و بهسازی راه‌های عشایری انجام شده است.

ارتقای زیرساخت‌ها برای پایداری تولید عشایری

به گفته مدیرکل امور عشایر ایلام، جامعه عشایری نقش مهمی در تأمین امنیت غذایی کشور دارد و سهم قابل توجهی از تولید گوشت قرمز، فرآورده‌های دامی و لبنی را به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: بهسازی زیرساخت‌های مورد نیاز این جامعه، به‌ویژه در حوزه حمل‌ونقل، ضرورتی انکارناپذیر است.

کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری با نوسازی ناوگان

مدیرکل امور عشایر استان افزود: بهبود وضعیت حمل‌ونقل در مناطق عشایری نه‌تنها موجب کاهش هزینه‌های جاری می‌شود، بلکه نقش مؤثری در پایداری تولید، افزایش بهره‌وری و بهبود کیفیت زندگی و فعالیت‌های اقتصادی عشایر ایفا خواهد کرد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.