×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵
تخصیص زمین برای ساختمان جدید سازمان انتقال خون ایلام در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرنگار نودادامروز ؛ صیاد بسطامی‌نژاد مدیرکل انتقال خون استان ایلام ضمن اظهار اطمینان از وضعیت مطلوب ذخایر خونی استان، از نتایج دومین نشست کمیته پشتیبان تأمین خون خبر دادو گفت: دومین جلسه کمیته پشتیبان تأمین خون امروز (7 تیرماه ۱۴۰۵) در استانداری ایلام و به ریاست دکتر کرمی استاندار، با حضور نمایندگان نهادها، دستگاه‌ها و ادارات مختلف برگزار شد.

وی افزود: در این نشست، ضمن بررسی وضعیت موجود، مصوبات مهمی در سه محور اصلی در دستور کار قرار گرفت، نخست، جلب مشارکت‌های مردمی و تولید محتوای هدفمند جهت ارتقای سطح آگاهی و مشارکت در امر اهدای خون، دوم، تقویت زیرساخت‌های لازم برای تأمین خون و تولید فرآورده‌های خونی و سوم، پیگیری فرآیند تأمین و تخصیص زمین جهت احداث ساختمان جدید سازمان انتقال خون استان.

بسطامی‌نژاد با تأکید بر ضرورت احداث ساختمانی مدرن و مطابق با استانداردهای روز، اظهار داشت: هدف ما ایجاد زیرساختی است که دسترسی مردم به خدمات را تسهیل کرده و کیفیت خدمات‌رسانی را ارتقا دهد.

وی همچنین با اشاره به نزدیکی ایام اربعین حسینی، بر اهمیت حفظ سطح بالای ذخایر خونی در این ایام حساس تأکید کرد و از مردم عزیز ایلام خواست تا با مشارکت مستمر خود، همواره در کنار سازمان انتقال خون باشند تا این امر مقدس با موفقیت انجام پذیرد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.